TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA - TYLKO W OBPON!
Firma OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w ramach zapewnienia wszystkim pracodawcom osób niepełnosprawnych kompleksowej obsługi informacyjnej oddaje do Waszej dyspozycji TELEFONICZNĄ OBSŁUGĘ KONSULTACYJNĄ (www.tok.zpchr.pl). Usługa umożliwia telefoniczne konsultacje z doradcami i konsultantami współpracującymi z naszą firmą, wybitnymi znawcami problematyki zatrudniania osób niepełnosprawnych. DLA WSZYSTKICH ZAINTERESOWANYCH SKORZYSTANIEM Z USŁUGI OBNIŻYLIŚMY CENY DOSTĘPU!
Oprócz posiadanych dotychczas możliwości przeglądania informacji dot. pracodawców osób niepełnosprawnych za pośrednictwem serwisu , jak również zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu - każdy pracodawca może skorzystać także z bezpośrednich porad telefonicznych za pomocą nowej usługi "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA".
"TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA" - to usługa dostępna wyłącznie w naszej firmie. Stworzona została tak, aby zaspokoić potrzeby każdego pracodawcy osób niepełnosprawnych, zarówno zakładów pracy chronionej, jak również pracodawców z otwartego rynku pracy. "TOK" funkcjonuje 5 dni w tygodniu (pon. - pt.) w godzinach pracy. Obsługiwana jest przez 5 konsultantów, specjalistów do spraw zagadnień związanych z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.
"TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA" działa w następujących dniach i godzinach tygodnia oraz obsługiwana jest przez następujących konsultantów i doradców współpracujących z naszą Firmą:
- poniedziałek IZABELA STEPANIAK (godz. 8:00 - 11:00)
- wtorek EDYTA SIERADZKA (godz. 10:00 - 13:00)
- środa EDYTA SIERADZKA (godz. 10:00 - 13:00)
- czwartek JOANNA WAWRZYŃCZAK (godz. 10:00 - 13:00)
- piątek MAŁGORZATA TYLEWICZ -PIWNIK (godz. 10:00 - 13:00)
* Dokładne godziny obsługi konsultantów oraz numery telefonów widoczne są po zalogowaniu
- Więcej informacji o konsultantach i zakresie tematycznym w dziale "Konsultanci TOK"
- Dostęp do "TOK" może uzyskać również każdy podmiot w formie odpłatnej wg. aktualnego cennika »
ZAKRES TEMATYCZNY: obejmuje wszelkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem zakładu pracy chronionej oraz pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy (patrz: zakres tematyczny »). Każdy konsultant posiada odrębny zakres tematyczny, zakres ten został skomponowany tak, aby obejmował zagadnienia z każdej dziedziny, np.: zagadnień kadrowych, księgowych, zatrudniania, korzystania z pomocy publicznej, programów pomocowych, wydatkowania i gospodarowania środkami ZFRON. Zakres tematyczny obejmuje więc każdy obszar problematyki związanej z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.
KORZYŚCI: Pełny dostęp do usługi Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej www.tok.zpchr.pl - możliwość zadawania pytań konsultantom i uzyskiwania odpowiedzi drogą telefoniczną 5 dni w tygodniu, konsultacje telefoniczne z każdej dziedziny związanej z zatrudnianiem osób niepełnosprawnych, możliwość szybkiego rozwiązania problemu występującego w firmie. Jak wiadomo, specyfika zatrudniania osób niepełnosprawnych jest bardzo skomplikowana i wymaga ciągłej znajomości prawa szczególnie w zakładach pracy chronionej - wykupując usługę "TOK" nie musicie Państwo oczekiwać na szkolenia, uprzejmość znajomych lub poszukiwać odpowiedzi na nurtujące Was problemy w prasie czy innych materiałach źródłowych. Od dziś możecie po prostu wybrać numer poszczególnego konsultanta i rozszerzać swoją wiedzę systematycznie i niezwłocznie, a przede wszystkim uzyskiwać informacje w sposób profesjonalny i rzetelny.
Usługę TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ można wykupić w następujących wariantach:
- 1 miesiąc Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna -
149,00 zł, 99,00 zł + 22% VAT - 2,5 miesiąca Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna -
269,00 zł, 179,00 zł + 22% VAT - 5 miesięcy Telefoniczna Obsługa Konsultacyjna -
429,00 zł, 299,00 zł + 22% VAT
Usługa zapewnia: pełny dostęp do usługi telefonicznej obsługi konsultacyjnej www.tok.zpchr.pl - możliwość zadawania pytań konsultantom i uzyskiwania odpowiedzi drogą telefoniczną 5 dni w tygodniu w okresie wykupionego abonamentu dostepowego.
FINANSOWANIE Z ZFRON (zakładowy fundusz rehabilitacji osób niepełnosprawnych) - firma posiadająca status zakładu pracy chronionej może wydatki na zakup dostępów do naszych serwisów i usług szkoleniowych pokryć w całości z konta ZFRON. Przykład 1: § 2 ust. 1 pkt 1 (rozporządzenie o ZFRON) "wyposażenie stanowiska pracy oraz przystosowanie jego otoczenia do potrzeb osób niepełnosprawnych" - wymaga uzyskania zaświadczenia o pomocy de minimis - pula ogólna "75". Przykład 2: § 2 ust. pkt 11, lit. "j" (rozporządzenie o ZFRON) "zakup wydawnictw i pomocy dydaktycznych stosownie do potrzeb osób niepełnosprawnych", (zatrudnionej osoby niepełnosprawnej) - pomoc indywidualna "10" poza regułą wydatków stanowiących pomoc de minimis (usługa: dostęp do serwisu szkoleniowo - informacyjnego).
W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31 lub pisać na adres e-mail: biuro@obpon.pl
JAK SKORZYSTAĆ:
- Aby uzyskać dostęp do numerów telefonów "TOK" oraz dyżurów poszczególnych konsultantów prosimy o zalogowanie się z wykorzystaniem loginu i hasła otrzymanych od naszej firmy (login i hasło są takie same jak w przypadku korzystania z innych usług naszej firmy). Login i hasło umożliwiające zalogowanie się i wgląd w numery telefonów oraz godziny funkcjonowania usługi otrzymuje się po dokonaniu zamówienia i opłaceniu faktury. W przypadku firm korzystających z innych usług naszej firmy, korzystanie z usługi "TOK" odbywa się z wykorzystaniem już posiadanych kodów dostępu - po dokonaniu zamówienia opiekun Waszej firmy aktywuje dodatkową usługę na Waszym koncie.
- Dane konsultantów oraz godziny funkcjonowania usługi "TOK" widoczne są po zalogowaniu.
- Aby uzyskać login i hasło do możliwości korzystania z usługi "TOK", przejdź do cennika » i wybierz odpowiedni wariant dostępu do usługi
- W celu uzyskania szczegółowych informacji o "TOK" prosimy o zapoznaniem się z zawartością zakładek: zakres tematyczny, konsultanci "tok", regulamin użytkownika
- Wszelkich informacji udzielamy pod numerem naszej infolinii: 0 801 00 30 31
WAŻNE POSTANOWIENIA REGULAMINOWE KORZYSTANIA Z USŁUGI "TOK"
-
Administracja usługi - TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi "TOK" ograniczonej liczbie firm.
-
Administracja usługi - TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje, że zastrzega sobie możliwość nieudostępnienia możliwości skorzystania z usługi "TOK".
-
Po połączeniu z konsultantem należy podać konsultantowi imię i nazwisko oraz nazwę firmy. Konsultant ma prawo zweryfikować poprawność przekazanych danych Klienta zanim udzieli odpowiedzi
-
Numery telefonów TOK są okresowo zmieniane, o czym użytkownicy są powiadamiani.
-
Administracja usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA zastrzega sobie możliwość zmiany godzin i dni funkcjonowania numerów telefonów przypisanych do Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej bez podania przyczyn (o czym użytkownicy TOK zostaną poinformowani komunikatem na stronie www.zpchr.info oraz www.tok.zpchr.pl )
-
Administracja usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje o możliwości wystąpienia braku połączenia telefonicznego z konsultantem w określonym w terminarzu dniu i godzinach z powodu zajętości linii telefonicznej wykorzystywanej w danej chwili przez innych użytkowników TOK oraz przyczyn osobistych leżących po stronie konsultantów
-
Administracja usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA nie wyraża zgody na przekazywanie numerów telefonów "TOK" osobom trzecim oraz zastrzega sobie możliwość wyłączenia usługi w przypadku naruszenia postanowień regulaminu przez użytkownika
-
Więcej informacji znajduje się w regulaminie. Przed wykupieniem usługi prosimy zapoznać się z regulaminem użytkownika
ZAPRASZAMY DO KORZYSTANIA Z NASZYCH USŁUG!