Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy
zaprasza na konferencję:
"Aspekty prawno-podatkowe funkcjonowania Zakładów Pracy Chronionej"
NASZE SZKOLENIA SĄ BEZ VAT !!!
8.XI - 10.XI. 2012 r.
Hotel Chopin
ul. Przy Rondzie 2, Kraków
Szanowni Państwo
Instytut Studiów Podatkowych zaprasza w listopadzie na konferencję poświęconą omówieniu najistotniejszych problemów prawno-podatkowych dotyczących funkcjonowania Zakładów Pracy Chronionej na przełomie 2012/2013 roku.
W ramach prowadzonych wykładów zostaną omówione kwestie dotyczące bilansowego i podatkowego zamknięcia roku 2012 w ZPCH oraz ocena sytuacji ekonomicznej podmiotu wnioskującego o pomoc publiczna dokonywaną przez PFRON i Urzędy Skarbowe na podstawie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych.
Część wykładów dotyczących podatku VAT prowadzi Prof. dr hab. Witold Modzelewski - najwybitniejszy wykładowca problematyki podatkowej, w tym zwłaszcza podatku od towarów i usług. Szef Kapituły Medalu VIRTUS EST PERFEKTA RATIO im.F. Druckiego Lubeckiego, Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP (2011). Kierował pracami na projektami nowej ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o jednolitym podatku dochodowym (2011 rok).
Konferencja zakończy się wykładem dotyczącym problematyki związanej z podatkiem dochodowym od osób fizycznych - bieżące problemy oraz projektowane zmiany na 2013 r.
Program szkolenia:
Zakład Pracy Chronionej Bilansowe i podatkowe zamknięcie roku 2012 w ZPCH. Sporządzanie sprawozdań finansowych oraz rocznych zeznań podatkowych CIT, PIT w Zakładach Pracy Chronionej oraz u pracodawców , którzy utracili status ZPCH - z uwzględnieniem specyfiki ZFRON oraz wpływu prezentacji danych finansowych na ocenę sytuacji ekonomicznej jednostki wnioskującej o dofinansowanie SOD.
-
Sprawozdania finansowe za 2012 r. w Zakładach Pracy Chronionej.
1.1. Terminarz prac związanych ze sporządzeniem rocznego sprawozdania finansowego za 2012r.
1.2. Składanie rocznego sprawozdania finansowego za 2012 r. wraz z innymi wymaganymi dokumentami - terminy i elementy sprawozdania składanego:
-
w Krajowym Rejestrze Sądowym;
-
w Urzędzie Skarbowym;
-
w PFRON.
1.3. Braki formalne w dokumentacji składanej do PFRON skutkujące pozostawieniem wniosku o dofinansowanie bez rozpoznania.
1.4. Sporządzanie bilansu, rachunku zysków i strat oraz informacji dodatkowej - wpływ przyjętej polityki rachunkowości na prezentację danych finansowych w sprawozdaniu finansowym oraz ocenę sytuacji ekonomicznej jednostki.
1.5. Dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych (SOD) w księgach rachunkowych w 2012 r.
-
ujęcie dofinansowania wg ustawy o rachunkowości oraz wyjaśnień Ministerstwa Finansów - Departamentu Rachunkowości;
-
schematy księgowań - różne rozwiązania na przykładach liczbowych, plusy i minusy stosowanych rozwiązań księgowych;
-
księgowanie dofinansowania w sytuacji wszczęcia przez PFRON postępowania administracyjnego.
1.6. Wynagrodzenia - moment zaliczenia do kosztów bilansowych.
-
podział środków z PIT-4, terminy przekazania środków na ZFRON i PFRON;
-
schematy księgowania wynagrodzenia sfinansowanego z ZFRON (przykłady liczbowe).
1.7. Ujęcie księgowe zwolnień z podatków i opłat w zakładach pracy chronionej.
-
przykłady liczbowe - dekretacja zwolnienia z podatku od nieruchomości w zpch;
-
dzień uzyskania zwolnień z podatków i opłat - terminy przekazywania środków na ZFRON i PFRON.
1.8. Fundusze specjalne - ZFRON.
-
środki podlegające zwrotowi do PFRON - ustalanie wysokości środków uzyskanych w 2011 r. (dzień uzyskania środków z PIT-4, z podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz ze zwolnień z opłat);
-
ewidencja funduszu ZFRON w księgach rachunkowych - dostosowanie ewidencji ZFRON do obowiązku zwrotu niewykorzystanych "starych" i bieżących środków funduszu;
-
księgowanie wydatków z ZFRON w ramach pomocy indywidualnej - m.in. pożyczek udzielonych w ramach pomocy indywidualnej jako wykorzystanie środków ZFRON (wyjaśnienia MPiPS);
-
wydatki z ZFRON w ramach indywidualnych programów rehabilitacji - schematy księgowania pomocy socjalnej oraz pomocy de minimis;
-
wydatkowanie środków ZFRON ogólnego - w tym w ramach zasady de minimis - stosowane rozwiązania księgowe;
-
zakup i sprzedaż środków trwałych sfinansowanych z ZFRON - schematy księgowe, kwota do przekazania na ZFRON w przypadku sprzedaży;
-
uzgadnianie stanu środków ZFRON (rachunek bankowy, udzielone pożyczki) ze stanem funduszu rehabilitacji (naliczenie), korygowanie niezgodności;
-
księgowanie środków podlegających zwrotowi do PFRON.
-
Roczne zeznania podatkowe PIT i CIT.
-
2.1. Dzień poniesienia kosztów u podatników prowadzących podatkową księgę przychodów i rozchodów oraz u podatników prowadzących księgi rachunkowe.
2.2. Podatkowe ujęcie kosztów na przełomie roku.
2.3. Wydatki niestanowiące kosztów uzyskania przychodów - wybrane zagadnienia.
2.4. Zasady zaliczania do kosztów podatkowych zwolnień z podatków i opłat oraz zaliczek PIT-4 w zakładach pracy chronionej w świetle interpretacji ogólnej Ministra Finansów z 2010 r.
2.5. Podatkowe ujęcie przychodów z tytułu dofinansowania do wynagrodzeń w trakcie i na przełomie roku podatkowego (interpretacje organów skarbowych, wyjaśnienia Ministerstwa Finansów).
2.6. Wynagrodzenia jako koszt uzyskania przychodów.
-
wynagrodzenia z tytułu umowy o pracę w 2012 r. - moment zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów;
-
składki na ubezpieczenia społeczne, FP i FGŚP w 2012 r. - ujęcie w kosztach podatkowych składek ZUS należnych od pracodawcy;
-
wynagrodzenia bezosobowe i składki ZUS płatnika od tych wynagrodzeń w kosztach podatkowych.
2.7. Pomoc de minimis w księgach rachunkowych oraz w podatkowej księdze przychodów i rozchodów - skutki podatkowe.
2.8. Amortyzacja środków trwałych sfinansowanych z ZFRON.
2.9. Wydatki z ZFRON a prawo do odliczenia podatku VAT.
2.10. Zeznanie podatkowe CIT i PIT za 2012 rok (przykłady).
2.11. Rozliczanie straty podatkowej.
-
Różnice pomiędzy wynikiem bilansowym, a podstawą opodatkowania za 2012 rok w Zakładach Pracy Chronionej.
-
3.1. Przychody, które zgodnie z przepisami podatkowymi nie są zaliczane do przychodów do opodatkowania (zmniejszenie dochodu do opodatkowania).
3.2. Koszty i straty nieuznawane przez przepisy podatkowe za koszty uzyskania przychodu (zwiększenie dochodu do opodatkowania).
3.3. Inne zwiększenia/zmniejszenia dochodu do opodatkowania przewidziane przepisami podatkowymi.
3.4. Kwalifikowanie do kosztów uzyskania przychodów wydatków sfinansowanych z ZFRON (interpretacja ogólna Ministra Finansów).
3.5. Równowartość odpisów amortyzacyjnych od środków trwałych zakupionych z ZFRON odnoszona na pozostałe przychody operacyjne (interpretacje organów skarbowych).
3.6. Dotacje otrzymane na zakup środków trwałych - różnice w przypadku osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą (kwalifikacja przychodów).
3.7. Różnice w momencie kwalifikacji dofinansowania SOD do przychodów podatkowych i bilansowych - praktyczne rozwiązania bilansowe i pozabilansowe.
3.8. Tabela prezentująca przejście od wyniku bilansowego do wyniku podatkowego w zakładach pracy chronionej (wykorzystywana m.in. w informacji dodatkowej).
-
Orzecznictwo w zakresie środków tworzących ZFRON i wydatków z ZFRON, w tym w ramach pomocy de minimis w Zakładach Pracy Chronionej.
-
4.1. Interpretacje indywidualne Urzędów Skarbowych.
4.2. Interpretacje indywidualne Izb Skarbowych.
4.3. Wyjaśnienia Ministerstwa Finansów.
4.4. Stanowiska Biura Pełnomocnika Rządu Do Spraw Osób Niepełnosprawnych.
4.5. Wyroki Wojewódzkich Sądów Administracyjnych w zakresie funduszu ZFRON i pomocy de minimis.
4.6. Wyroki Naczelnego Sądu Administracyjnego w zakresie środków tworzących fundusz ZFRON w zakładach pracy chronionej.
Zakłady Pracy Chronionej - ocena sytuacji ekonomicznej podmiotu wnioskującego o pomoc publiczna dokonywana przez PFRON i urzędy skarbowe na podstawie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych. Nowelizacja ustawy o rehabilitacji -rozszerzenie uprawnień PFRON w zakresie kontroli i postępowania sprawdzającego w ZPCH oraz u pracodawców z otwartego rynku pracy (m.in. w zakresie sytuacji ekonomicznej pracodawcy). Tryb odwoławczy w postępowaniu podatkowym i administracyjnym, procedury dotyczące odwołania do MPiPS oraz skargi do WSA.
-
Ocena sytuacji ekonomicznej podmiotu ubiegającego się o pomoc publiczna.
-
1.1. Trudna sytuacja ekonomiczna według kryteriów określonych w przepisach prawa Unii Europejskiej dotyczących udzielania pomocy publicznej:
-
według Wytycznych wspólnotowych dotyczących pomocy państwa w celu ratowania i restrukturyzacji zagrożonych przedsiębiorstw (2004/c 244/02);
-
według przepisu art. 1 ust. 7 rozporządzenia Komisji (WE) nr 800/2008 z dnia 6 sierpnia 2008 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne ze wspólnym rynkiem w zastosowaniu art. 87 i 88 Traktatu (ogólnego rozporządzenia w sprawie wyłączeń blokowych).
1.2. Zakres informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc de minimis.
1.3. Zakres informacji przedstawianych przez podmiot ubiegający się o pomoc inną niż pomoc de minimis (np. SOD).
-
Sprawozdanie finansowe za 2012 rok jako podstawa oceny sytuacji ekonomicznej podmiotu wnioskującego o pomoc publiczną.
-
2.1. Podmioty zobowiązane do składania sprawozdań finansowych za 2012 r. do PFRON.
2.2. Ustalanie, czy pracodawca jest w trudnej sytuacji ekonomicznej według kryteriów określonych w przepisach prawa Unii Europejskiej dotyczących udzielania pomocy publicznej na podstawie złożonych sprawozdań finansowych i innej dokumentacji żądanej przez PFRON:
-
mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie przedsiębiorstwa;
-
duże przedsiębiorstwa.
2.3. Wypełnianie części B formularza informacji przedstawianych przy wnioskowaniu o pomoc publiczną - sposób dokonywania analizy w celu udzielenia odpowiedzi w pkt 1-4 oraz 5 formularza INF-O-PP.
2.4. Ocena wysokości niepokrytych strat w stosunku do kapitału zarejestrowanego - definicja okresu "ostatnich 12 miesięcy" poprzedzających dzień złożenia wniosku według orzecznictwa WSA i MPiPS.
2.5. Analiza sprawozdań finansowych składanych do PFRON pod kątem podlegania zbiorowej procedurze upadłościowej.
2.6. Wyjaśnienia, argumenty i dowody przedkładane do PFRON w przypadku wszczęcia postępowania administracyjnego prowadzonego w związku z wnioskami o wypłatę dofinansowania, mającego na celu ustalenie, czy przedsiębiorca nie znajduje się w trudnej sytuacji ekonomicznej.
2.7. Wyjaśnienia Ministra Pracy i Polityki Społecznej oraz orzecznictwo WSA w Warszawie dotyczące metodologii oceny sytuacji ekonomicznej pracodawcy wnioskującego o dofinansowanie do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych.
-
Metody oceny sytuacji ekonomicznej stosowane przez PFRON (M.IN. wskaźnik Z-SCORE) - najnowsze orzecznictwo WSA, UOKIK I MPIPS.
-
3.1. Aktualny model Altmana (wskaźnik Z-score) stosowany przez PFRON do oceny sytuacji ekonomicznej podmiotu wnioskującego o pomoc publiczną (dofinansowanie SOD, pomoc de minimis).
3.2. Interpretacja wskaźnika Z-score przez PFRON - wartości graniczne, tendencja wskaźnika, średnia wartość z okresu trzech lat.
3.3. Pozostałe modele Altmana stosowane do oceny zagrożenia bankructwem i ich interpretacje według różnych źródeł.
3.4. Analiza wskaźnikowa.
3.5. Ocena płynności i zadłużenia stosowana przez PFRON - wartości graniczne.
3.6. Ocena wysokości niepokrytych strat w stosunku do kapitału zarejestrowanego - definicja okresu "ostatnich 12 miesięcy" poprzedzających dzień złożenia wniosku według orzecznictwa WSA i MPiPS.
3.7. Wyrok WSA w Warszawie - pojęcie okresu poprzedzających 12 miesięcy przy ustalaniu wysokości strat.
3.8. Decyzja MPiPS - ocena kryteriów podlegania zbiorowej procedurze upadłościowej.
-
Nowelizacja ustawy o rehabilitacji -rozszerzenie uprawnień PFRON w zakresie kontroli postępowania sprawdzającego w ZPCH oraz pracodawców z otwartego rynku pracy.
-
4.1. Uprawnienie PFRON do kontroli sprzedającego i nabywcy ulgi udzielanej na podstawie art. 22 ustawy o rehabilitacji.
4.2. Kontrola zgodności ze stanem faktycznym dokumentacji związanej ze złożonymi wnioskami w wypłatę dofinansowania do wynagrodzeń niepełnosprawnych pracowników.
4.3. Kontrola kwot i terminów poniesienia kosztów płacy pracowników.
4.4. Postępowanie sprawdzające dotyczące weryfikacji sytuacji ekonomicznej pracodawcy wnioskującego o dofinansowanie SOD.
4.5. Odpowiedzialność za wykroczenia przeciwko przepisom ustawy o rehabilitacji.
-
Tryb odwoławczy w postępowaniu podatkowym i administracyjnym, procedury dotyczące odwołania do MPIPS oraz skargi do WSA.
-
5.1. Postępowanie podatkowe prowadzone przez PFRON w związku z kontrolami przeprowadzonymi przez Urzędy Skarbowe w zakresie prawidłowości gospodarowania środkami ZFRON.
5.2. Postępowanie administracyjne prowadzone przez PFRON w sprawie wniosku o dofinansowanie SOD - tryb, procedury, żądane dokumenty.
5.3. Odwołanie do Ministra Pracy i Polityki Społecznej w przypadku otrzymania decyzji PFRON o odmowie wypłaty dofinansowania do wynagrodzeń niepełnosprawnych pracowników (przykłady).
5.4. Skarga do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w sytuacji, kiedy MPiPS utrzyma w mocy decyzję PFRON o odmowie dofinansowania (przykłady).
Podatek VAT - Nowy system fakturowania dla potrzeb podatku od towarów i usług - dwa etapy wdrożenia: od dnia 1 stycznia 2013 r. i od dnia 1 lipca 2013 r.
-
Zasadnicza różnica między obecnym a przyszłym modelem fakturowania: podatnik sam określa podstawowe rozwiązania stosowanego przez siebie modelu fakturowania, a wystawienie faktury podatkowej nie jest zdarzeniem o istotnym znaczeniu ewidencyjnym.
-
Wybory, których musi dokonać podatnik, aby rozpocząć wystawianie faktur podatkowych od 1 stycznia 2013 roku:
-
czy faktury podatkowe będą fakturami handlowymi?
-
czy faktura podatkowa będzie papierowa czy niepapierowa?
-
kto będzie wystawiał fakturę podatkową?
-
czy faktura podatkowa będzie wystawiana przed, czy po zdarzeniu podlegającym opodatkowaniu?
-
czy obok faktur podatkowych będą wystawiane uproszczone faktury (fakturki i faktureczki)?
-
w jaki sposób zostanie zabezpieczona przez podatnika autentyczność pochodzenia i integralności treści jego faktur podatkowych?
-
w jaki sposób będą korygowane faktury podatkowe, gdy przepisy prawa nie przewidują obowiązku wystawienia faktury korygującej?
-
Miejsce nowych form fakturowania w systemie dokumentacji i ewidencji czynności dla potrzeb podatkowych.
-
Różnice między ułomnym Regulaminem Fakturowym (pierwsze półrocze) a docelowym Regulaminem Fakturowym obowiązującym od dnia 1 lipca 2013 r.
-
Forma i sposób zatwierdzenia Regulaminu Fakturowego.
-
W jaki sposób dokumentowane będą od dnia 1 stycznia 2013 r. zdarzenia podlegające podatowaniu, które nie będą fakturowane fakturami podatkowymi?
-
Dokumenty przejściowe faktura VAT i faktury wewnętrzne niektórych zdarzeń w roku 2013.
-
Nowa koncepcja podatku naliczonego, udokumentowanie fakturami podatkowymi od dnia 1 stycznia 2013 r. do dnia 1 lipca 2013 r.
-
Pozostałe zmiany mające wpływ na dokumentowanie zdarzeń mających znaczenie w rozliczeniu.
Podatek dochodowy od osób fizycznych - Zakład pracy jako płatnik podatku dochodowego od osób fizycznych - bieżące problemy oraz projektowane zmiany na 2013 r.
-
Identyfikacja przychodów ze stosunku pracy (umowy - zlecenia i o dzieło, z jednoosobowym zarządem) - planowane istotne zmiany na rok 2013 dotyczące kosztów uzyskania przychodów z umów o dzieło.
-
Typy przychodów ze stosunku pracy ( przychody związane ze stosunkiem pracy, świadczenia nieodpłatne - w tym abonamenty medyczne i imprezy integracyjne, preferencyjna pożyczka, napiwki, korzystanie przez pracownika z majątku firmy);
-
Data osiągnięcia przychodu;
-
Przychody zwolnione od podatku, w tym: ekwiwalenty, odszkodowania, świadczenia z ZFŚS - dopłaty do wypoczynku, szkolenia, zaproszenia do udziału w imprezie integracyjnej - (kontrowersyjny wyrok NSA z 2012 r.), zakwaterowanie, ubezpieczenie przez pracodawcę, dowóz pracownika do miejsca wykonywania pracy, bhp); podróże służbowe - w tym projektowane zmiany na 2012 r.
-
Uchwała NSA z 24 października 2011 r. w sprawie pakietów medycznych.
-
Świadczenia rzeczowe i pieniężne dla pracowników z ZFŚS - kiedy są przychodem?
-
Koszty uzyskania przychodów ze stosunku pracy ( praca w części twórcza - istotne projektowane zmiany od 2013 r., zasiłek chorobowy, macierzyński, koszty członków zarządu - rad nadzorczych, dojazd do pracy);
-
Pracodawca jako płatnik ( odpowiedzialność z tytułu zaliczki, pensje w obcej walucie, niepodjęcie wynagrodzenia, PIT-4R, PIT 11/8B, PIT-2);
-
Przychody byłych pracowników ( z tytułu stosunku pracy): (świadczenia na rzecz rencistów -emerytów, zajmowanie lokalu zakładu pracy przez byłego pracownika).
-
Odliczenia od dochodu w 2012 r. i planowane istotne zmiany od 2013 r. - w tym:
-
odliczenie wpłat na Indywidualne Konto Zabezpieczenia Emerytalnego
-
projektowana likwidacja ulgi na Internet - od 2013 r.
-
projektowana zmiana w zakresie zasad korzystania z ulgi na dzieci.
-
Zasiłek macierzyński, w tym m.in.: z umowy zlecenia, w przypadku wielu umów o pracę, omówienie niektórych zagadnień w zakresie zasiłku macierzyńskiego.
-
Projektowane zmiany na 2013 r.
Zajęcia poprowadzą:
-
prof. dr hab. Witold Modzelewski
-
profesor Uniwersytetu Warszawskiego (od 20 lat), prezes Instytutu Studiów Podatkowych (od 16 lat), Szef podyplomowego Studium Podatków i Prawa Podatkowego (od 10 lat). Najbardziej znany w kraju wykładowca problematyki podatkowej oraz doradca podatkowy (00001). Od 30 lat reprezentuje podatników w postępowaniach przed sądami administracyjnymi. Autor ponad 1200 publikacji na tematy podatkowe i prawnopodatkowe. Szef Kapituły Medalu VIRTUS EST PERFEKTA RATIO im. F. Druckiego Lubeckiego, Członek Narodowej Rady Rozwoju przy Prezydencie RP (2011). Kierował pracami na projektami nowej ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy o jednolitym podatku dochodowym (2011 rok). Co najważniejsze: autor prognoz, które się z reguły sprawdzają W każdy poniedziałek wychodzi "Komentarz nieuczesany" jego autorstwa - www.isp-modzelewski.pl - Serwis Doradztwa Podatkowego.
-
Jerzy Bielawny
-
Wiceprezes Instytutu Studiów Podatkowych, jeden z najpopularniejszych wykładowców podatkowych, uznany specjalista w dziedzinie podatków dochodowych. Pełnomocnik w sprawach podatkowych przed sądami administracyjnymi. Wykładowca wielu uczelni prawnych i ekonomicznych. Autor największej liczby publikacji, w tym wielokrotnie wznawianego Komentarza do podatku dochodowego od osób fizycznych. Doradca podatkowy
-
Joanna Wawrzyńczak
-
Dyrektor Finansowy w Ogólnopolskiej Bazie Pracodawców Osób Niepełnosprawnych, doradca w organizacji pracodawców OBPON.ORG, konsultant w serwisie www.vademecumwiedzy.pl, wieloletni Główny Księgowy w dużym zakładzie pracy chronionej. Doktorant na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości i kontroli finansowej, świadectwo kwalifikacyjne Ministra Finansów uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych. Autorka książki wydawnictwa OBPON 2008: 'Bilansowe i podatkowe aspekty funkcjonowania zakładów pracy chronionej oraz pracodawców z otwartego rynku pracy'.
Konferencja odbędzie się w królewskim mieście Krakowie. Zakwaterowanie zapewniamy Państwu w Hotelu Chopin, usytuowanym w niewielkiej odległości od Dworca Głównego i centrum miasta.
Jako organizatorzy zapewniamy, w ramach programu, zwiedzanie wybranych zakątków Krakowa oraz kolację w restauracji pełnej specyficznego klimatu Krakowa.
Serdecznie zapraszamy do udziału ! ! !
UWAGA:
Organizatorzy zapewniają zakwaterowanie i kolację już w dniu poprzedzającym konferencję tj. 7 listopada 2012 r. od godz. 15:00. Miejsca będą rezerwowane wg kolejności wpływów kart zgłoszeń.
Koszt uczestnictwa wraz z materiałami - 1420 zł
Należność za zakwaterowanie i wyżywienie - 970 zł
Dopłata do pokoju jednoosobowego - 290 zł
Ilość pokoi jednoosobowych ograniczona - decyduje kolejność wpływu karty zgłoszenia.
Dla naszych stałych uczestników 15 % zniżki
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
Aby dokonać zgłoszenia należy:
-
Przesłać wypełnioną kartę zgłoszenia pocztą na adres Oddziału ISP w Krakowie - 31-046 Kraków, ul. św. Gertrudy 7/12, mailem: biuro.krakow@isp-modzelewski.pl lub faxem: tel. (012) 423-23-00, 432-25-60, 432-25-61, fax wew. 22 lub 28
-
Dokonać wpłaty na konto bankowe:
Instytut Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy Sp. z o.o.
04-367 Warszawa, ul. Kaleńska 8
PEKAO S.A. X Oddział Warszawa
65 1240 1095 1111 0000 0336 0556
-
Umieścić na przelewie nazwę firmy, nazwisko uczestnika oraz termin szkolenia i przesłać faksem na w/w numer.
-
Szczegółowy harmonogram prześlemy Państwu po otrzymaniu karty zgłoszenia.
-
Wpłaty należy dokonać po potwierdzeniu uczestnictwa przez organizatora konferencji.
Dodatkowych informacji udzielają:
Irena Krawczyk - Dyrektor Oddziału ISP w Krakowie tel. kom. 604-994-897
Agata Krawczyk - Specjalista d/s szkoleń tel. kom. 500 196 453
KARTA ZGŁOSZENIOWA »
|