e-ZFRON System Ewidencji Zakładowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Artykuł

« powrót
poniedziałek, 31 maja 2010 r.

KOMUNIKAT OBPON: dla Klientów korzystających z Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej - dyżur Pani Anny Pałeckiej-Błaszczyk w dniu 01.06.2010r. (wtorek)

Szanowni Państwo, Klienci firmy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Członkowie Organizacji OBPON.ORG, wszystkie podmioty korzystające z usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA (TOK) www.tok.zpchr.pl, www.tok.obpon.org .

Firma OBPON, jako administrator usługi 'TOK' informuje: w dniu 01.06.2010r. (wtorek) w godzinach swojego dyżuru tj. (godz. 10:00 - 13:00) Pani Anna Pałecka-Błaszczyk nie będzie odbierała telefonów.

Informujemy natomiast, że  Pani Anna Pałecka-Błaszczyk będzie pełniła dyżur wyjątowo w środę tj. dnia 02.06.2010r. od godz. 10.00 do godz. 13.00. 

Za utrudnienia przepraszamy.

Szczegółowe informacje dotyczące Telefonicznej Obsługi Konsultacyjnej dostępne są od na stronie  www.tok.zpchr.pl

OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH


 



DODATKOWE INFORMACJE:



Szanowni Państwo, Klienci firmy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, Członkowie Organizacji OBPON.ORG, wszystkie podmioty korzystające z usługi TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA (TOK) www.tok.zpchr.pl, www.tok.obpon.org  .

Firma OBPON, jako administrator usługi 'TOK' informuje: od dnia 15.04.2010r. usługa TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA rozpoczyna funkcjonowanie w zmienionej, rozbudowanej formie. 


 - usługa funkcjonuje 4 dni w tygodniu,
 - TOK obsługuje 4 konsultantów,
 - zakres tematyczny usługi TOK został znacznie rozbudowany,
 - zmianie uległy godziny funkcjonowania TOK oraz dni jej funkcjonowania

TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA będzie obsługiwana przez naszych konsultantów:

  • poniedziałek:  IZABELA STEPANIAK (godz. 8:00 - 11:00)
  • wtorek:             ANNA PAŁECKA BŁASZCZYK (godz. 10:00 - 13:00)
  • środa:              EDYTA SIERADZKA (godz. 10:00 - 13:00)
  • czwartek:         JOANNA WAWRZYŃCZAK (godz. 10:00 - 13:00)

    ZAKRES TEMATYCZNY: Wszelkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem zakładu pracy chronionej oraz pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy

    NUMERY TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH KONSULTANTÓW WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU ( www.tok.zpchr.pl, www.tok.obpon.org )

    Szczegółowe informacje dostępne są od dnia 15.04.2010r. na stronach naszych serwisów internetowych www.tok.zpchr.pl

    W ramach zapewnienia pracodawcom osób niepełnosprawnych (Klientom OBPON.PL oraz Członkom OBPON.ORG) kompleksowej obsługi informacyjnej oddajemy do Waszej dyspozycji TELEFONICZNĄ OBSŁUGĘ KONSULTACYJNĄwww.tok.obpon.org ) ( www.tok.zpchr.pl ), która umożliwia telefoniczne konsultacje z naszymi pracownikami, doradcami i konsultantami.  

    TOK

    Od teraz, oprócz posiadanych dotychczas możliwości przeglądania monitoringu informacji dot. pracodawców osób niepełnosprawnych za pośrednictwem serwisu , jak również zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu - korzystacie także z bezpośrednich porad telefonicznych za pomocą nowej usługi "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA"

    KTO KORZYSTA BEZPŁATNE Z TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ?
    1. Wszyscy Klienci firmy OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (posiadający dostęp łączony do serwisów www.zpchr.info oraz www.vademecumwiedzy.pl ) - Klienci Ci również automatycznie stają się BEZPŁATNIE Członkami Organizacji OBPON.ORG
    2. Wszyscy Członkowie Organizacji OBPON.ORG  (nie posiadający lub posiadający dostęp łączony do serwisów www.zpchr.info oraz www.vademecumwiedzy.pl OBPON.PL), ale opłacający składki Członkowskie OBPON.ORG

    KTO MOŻE SKORZYSTAĆ ODPŁATNIE Z TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ?
    Dostęp do "TOK" może uzyskać również każdy podmiot w formie odpłatnej wg. aktualnego cennika >>> ( http://www.zpchr.info/?url=rejestracja&act=krok1 )

    Korzystając z usługi  TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ zyskujecie Państwo możliwość telefonicznej konsultacji z doradcami współpracującymi z naszą Organizacją, specjalistami do spraw zagadnień związanych z funkcjonowaniem zakładów pracy chronionej i pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy.

    "TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA" działa w nastepujących dniach i godzinach tygodnia oraz obsługiwana jest przez następujących konsultantów i doradców współpracujących z naszą Firmą i Organizacją:

  • poniedziałek:    IZABELA STEPANIAK (godz. 8:00 11:00)
  • wtorek:              ANNA PAŁECKA - BŁASZCZYK (godz. 10:00 13:00)
  • środa:                EDYTA SIERADZKA (godz. 10:00 13:00)
  • czwartek:         JOANNA WAWRZYŃCZAK (godz. 10:00 13:00)

    NUMERY TELEFONÓW DO POSZCZEGÓLNYCH KONSULTANTÓW WIDOCZNE PO ZALOGOWANIU


    ZAKRES TEMATYCZNY:
    Wszelkie zagadnienia związane z funkcjonowaniem zakładu pracy chronionej oraz pracodawców osób niepełnosprawnych z otwartego rynku pracy

    UWAGA!

    W celu uzyskania szczegółowych informacji dotyczących "TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KONSULTACYJNEJ" prosimy telefonować pod numerem naszej infolinii: 0801 00 30 31 lub pisząc na adres e-mail: biuro@obpon.pl

     

    UWAGA!
    Administracja serwisu www.tok.zpchr.pl - TELEFONICZNA OBSŁUGA KONSULTACYJNA informuje, że zastrzega sobie sprzedaż dostępów do usługi TOK ograniczonej liczbie Klientów. Dokładne godziny obsługi konsultantów oraz numery telefonów widoczne są po zalogowaniu (dostęp przydzielany jest na podstawie zamówienia usługi oraz jej opłacenia). Możliwość korzystania z usługi weryfikowana jest przez konsultantów po podaniu kodu dostępu za pomocą specjalnego internetowego narzędzia administracyjnego. Administrator usługi TOK zastrzega sobie możliwość nieudzielenia odpowiedzi na pytanie jeśli użytkownik (dzwoniący) nie zostanie poprawnie zweryfikowany. Więcej informacji w regulaminie użytkownika.

     



    OGÓLNOPOLSKA BAZA PRACODAWCÓW OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

  • « powrót